Uch å fy!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva här. Känns som det var åratal sen jag skrev här sist och så mycket har hänt att jag säkert glömt hälften!

Men en kort sammanfattning om livet som stort är väl att Christoffer nu är inne på sin 3:e boende vecka hemma hos oss igen.
Det funkade inte riktigt nere hos hans mamma och efter en del mindre roliga händelser så ville han hem till Östersund igen. Så klart så ordnade vi det så snart som möjligt och allt som allt tog det ca en vecka innan han var hemma.

Det är ganska mycket som ska ordnas vid en flytt. Adressändringar och papper om barnbidrag å underhåll å skolor + en massa annat som verkar dyka upp som gubben i lådan. Man kan trösta sig med att det snart är klart iaf.

Jag har aldrig vart mycket för pappers arbete och låter gärna papper ligga alldeles för länge innan jag gör det jag borde. Jag har alltid ambitionen att ordna allt fort men oftast går det så där. Särskilt när man har Vabbat eller nåt i den stilen. Och pengar växer inte på träd så man får ofta skämmas efteråt. Sen så är FK inte dom som jobbar på ackord heller så det brukar komma slantar ganska så sent för det jag vart hemma.

Ella har börjat prata mer å mer nu och roligast var igår. Hon är väldigt inne på Pippi Långstrump nu och vill gärna ha den pyjamasen hela tiden. Men det går ju inte. Så igår när hon inte fick ha den så fick hon ett mindre anfall men jag sa att jag tyckte hon var så himla tjusig i den hon hade på sig med hjärtan å grejer. Ellas kommentar var - Inte tjusig!

Å så kan man sammanfatta Ella nu för tiden, allt är Inte före. Inte välling, inte sova, inte pyjamas inte gå hem från dagis. Härligt med 3-års trots! Men hon är söt ändå våran lilla Ella!

I helgen blir nog allt lugnt hoppas jag. ska hyra 2 filmer i helgen tänkte jag. Sommaren med Göran som jag hört ska vara bra och nya Wallander. Får se om det är nåt å ha, sen är det Robinson final på Lördag! Jag är egentligen inte mycket för Robinson men när första delen sändes var jag hos Pär och då blev det så att man såg det sen var man ju fast och vi hade som en liten tradition att se det programmet ihop. Tyvärr inte sista avsnitten här nu men man får väl se till så det blir så i Finalen iaf :)

Nu är det också äntligen dags för Linda att skaffa tatuering ska bli kul å se det färdiga resultatet!! tror det kommer bli bra det där!

Trevlig helg!
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

whow bara 3 månader sen du skrev senast fastnat med tummen i toa-dörren? skoj för er med trotsåldern inte avundsjuk men bara hålla ut de närmsta...... mån/åren haha hälsa runt å ta de lugnt kent på jobbet som vanligt

2010-01-30 @ 18:49:20
Postat av: Anna

Ja äntligen(ett inlägg)kan man ju säga! Vi har oxå jättekul med 3-års trots, hoppas det går över snart!

2010-02-02 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback