Kölden biter... Å ännu värre kommer det bli

Oj oj oj nu är det inte bara mörkare utan kallare ute också. Känns så där att gå upp nu. Helst vill man ligga kvar å slappa i varma gosiga sängen men det går ju inte.

Jag har för övrigt köpt mig en dunväst nu! jag funderade bra länge om jag skulle köpa en å har kollat runt lite men till slut hittade jag den. En Helly Hansen, varm å skön! kan bli nåt i höst det!

Har också återkommit till min gamla last Call of Duty 4. himla roligt faktiskt och det är som man aldrig slutade :) Det är mycket mer än bara spela, man umgås också å snackar skit å får ut aggresioner vilket verkligen kan behövas ibland!

Säger även GRATTIS till Mike & Lili samtidigt som vi hälsar Melanie välkommen!

Henne ser jag fram emot å träffa å lära en himla massa bus!

Ha de//Bengan


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej där:) DU är utmanad på min blogg.. kramen

Postat av: Micke

man tackar o bugar ;-) idag fick jag för övrigt skrapa rutorna, så kylan har hittat hit oxå :(

2009-09-29 @ 08:42:29
Postat av: Mamma

Hej på er där uppe!!!

Ja så är det kylan är här nu,jag får GRATULERA till Micke och Lili oxå, det va ju kul. Det är bra Gubben att du tar på dig bra med kläder så du inte fryser. Hoppas att det är bra där hos er,här är det som vanligt. Jag hadde ljusparty här igår och det va ju kul..nu ska jag sova snart..krama om Ella nu ifrån mig och hälsa till Linda och alla andra...PUSS och KRAAAAM..

2009-10-01 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback