Snabb resumé av helgen.

Fredag däckade jag framför tv:n efter en hård arbetsvecka.

Lördag var jag hemma hos Pär å Linda på kvällen å hojtade till det lite. Gick å la mig kl 01:30 ca och upp igen runt 06:30 med Ella.

Söndag var jag chafför? när jag å Pär skulle iväg på en auktion som polisen hade. Tänkte hita en cykel till Linda men det tog för lång tid. Så för att inte missa hela Ellas två-års kalas så åkte vi hem ganska snart.

Sen var det som sagt fullt hus med Ella firare här hemma.


Dockan som Ella fick av Kent


Dockvagn av mig och Linda


Uppsättning av Sandlådan hon fick av Lindas familj.


Färdiga resultatet.


Några av gästerna, Ella, Simon, Virre, Nova, Lea och Camilla


Och avslutar dagen med lite grillning! Nice nice

Ja snabba korta drag hur helgen har varit.
Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser på sista bilden att du grillar i en gasolgrill. Hmm det är mer macho att använda en äkta grill med en bra hårtork.

2009-05-11 @ 22:22:54
Postat av: Johanna

Ha ha, the fakir! :D

Kram min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback