Skön helg!

Nu börjar jag fundera lite över hur gammal jag är. Jag har vart ledig Tors-Sön och jag minns banne mig inte vad jag gjorde varken Tors eller Fre ?

Lördag där emot var hela familjen hos Reidar och Zandra och hjälpte till med att gräva dike för att dom ska kunna sätta en häck. Det gick faktiskt ganska fort fast att vi inte jobbade ihjäl oss.
Reidar hade arbetsbyxor å linne på sig och tyckte själv han såg ganska manlig ut.. hahah
Så en gammal slagdänga blev använd på ett helt nytt sätt.. Brittans låt. My manliness is killing me... and i work all day.. Woork aaaalll daaayyy!

Men vi fikade lite å sen grillning med lite grogg, vi tog också en hel del härliga kort på Ella eftersom Reidar nu råkar ha en ganska så sjysst kamera!

Tack Reidar och Zandra för en underbar dag på Rödön! Det gör vi om snart!

Idag har jag hämtat grannen på tågstationen och grillar med Familjen och Pär, Ronja samt Emelie.

Det mest intressanta idag var väl att ambulansen var hos grannen och hämtade deras 7 mån gamla son. Vet egentligen inte vad som hänt men någon hörde att han hade lite svårt för att andas. Får hoppas att det slutar väl men när han åkte såg han ganska pigg ut måste jag säga.

Nu har jag så himla ont i skallen att jag ska gå å sova tror jag.

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback