Våffeldemon



Idag har jag lekt våffeldemon på jobbet. Igår kom någon med idén att eftersom det är våffeldagen imorron (Idag) så måste vi ha våfflor. Och dom undrade om inte jag kunde fixa det.

Sagt och gjort! idag fixade jag, Linda och Ella våfflor till dom kollegor på jobbet som ville ha det. Himla roligt och uppskattat! Och gott så in i vassen.

Efter jobbet var vi och handlade på ICA. det började bra men slutade så där. Ella tror nu mer att hon bestämmer och när det går upp för henne att hon inte gör det så blir det ett mindre kaos... tyvärr.

Nu blir det "Du blir vad du äter" och sedan "Lie to me" Kanske har jag lite tid över att spela Assassins creed också, vem vet?

Jo en sak till vill ni känna sex på burk så köp Ben & Jerrys Half baked.... Det va faan det grymmaste jag har smakat. Det är närmast en religös upplevelse att känna denna smaken på tungan



Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Micke

tell me more om half baked, inte testat den smaken nämligen ;-)

2009-03-26 @ 08:03:18
Postat av: Bengan

Tjena MIke!

Jo vad finns det att säga?

Det är en blandning av Cookie Dough och Chocolate Fudge brownie. Om du nu smakat någon av dom? Cookie Dough tycker jag är bland det godaste jag smakat men gillar man lite mer choklad i är denna toppen!

Fast tar man för mycket så blir man ganska less på chokladen, i allafall jag! :)



//Bengan

2009-03-26 @ 11:30:46
Postat av: Micke

ok, cookie dough är ju min favvo så :-) även hääääägenz sådan

2009-03-26 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback