Ska svälja huvudet å byta kropp.

Idag har Ella vart uppe sen 07:00 och distriktssköterskan har vart här på besök.

Det tycker jag är en ypperlig tjänst! En omkringfarande sköterska, gud va bra!

Nu var det så att det var ingen bra anledning hon var här för iofs. Jag har fått en massa små hål i ärret som hon inte riktigt visste vad vi skulle göra med, men efter samtal med Kirurgjouren kom dom fram till att jag får se ut som ett durkslag tills Måndag morgon då jag ska gå till akuten.

Om jag nu inte får feber då, då skulle jag genast höra av mig till sjukvårdsrådgivningen.

Det är nästan så att jag just nu ångrar att jag gjorde operationen, det har vart nästan problem hela tiden och vad som kommer hända nu vete faan. Det känns inte roligt alls att ha en massa hål i ärret och ett av dom är ganska stort också.

Jag får väl antingen droga ner mig eller dricka ner mig så jag slipper fundera på skiten... Fast det låter inte heller som en bra idé.

Bengan durkslaget Wennberg

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det verkar vara mest besvär med den operationen för oss båda men det kunde vi ju inte veta innan. Håll humöret uppe och var rädd om dig. Åk in tidigare till akuten om det blir värre. Trevlig helg, kram

2009-03-28 @ 17:44:04
Postat av: Mamma

Bengan!..jag ÄLSKAR dig, du måste gå til akuten om det blir väre, inte bra att vänta förlänge.

hälsa till alla..krama Ella från mig....kram till dig oxå.

2009-03-29 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback