Per Morberg och Metallica

Snacka om att det har hänt en del sen sist!

Som hobby kock så MÅSTE jag när jag är i närheten av Per Morberg så klart titta till hur han har det. Och han såg ut att inte vara hemma så klart, men jag var utanför och tog ett kort på den storslagna villan han har i allafall.
Lindas Mormors karl Lars var med och guidade mig igenom denna park som han bor i. För han bor vid ett slott den här karln. Inte i slottet utan ii ett hus på ägorna till slottet med parker osv.



Som ni ser står hans pickup utanför och den är en hel del mer hus än vad man tror när man ser programmet. Konstigt vad dom kan fejka till det på tv va?

Jag var också på Metallica under tiden jag var nere, och för er som är lite insatta vet att dagen efter spelade dom inte som dom egentligen skulle gjort men James hade åkt på Magsjuka... trist för han!

Vi hade inga superplatser heller tyvärr utan satt nästan i taket ovanför högtalare å hela skiten... Sista gången jag gjorde det! men en konsert är alltid en konsert.

Det som inte var bra är att jag hade RIKTIGT RIKTIGT ont efter konserten och hade stora problem med att gå å leta efter Linda. Tyvärr hade jag inte så mycket val och jag skulle tro at denna lilla episod inte har avslutats ännu.
Det kommer säkert surt efter som alltid! Men för tillfället så mår jag bra och jag ska till läkaren i morgon så det löser sig säkert.

Jag måste verkligen lära mig att jag inte kan göra allt som vanligt nu ett tag, vill inte ha det så illa igen. Det konstiga är att det dra på ett underligt sätt och jag har inte känt det så innan. Märkligt är det men ska som sagt ta upp det med dom i morgon.

Ett par bilder från Metallica...




Det som är på bilderna är badbollar i olika storlekar som regnade ner från taket i slutet av konserten... Naturligtvis står det Metallica på dom!

Sköt om er!

Bengan - Inte gourmet kock men hobby kock i allafall..

Kommentarer
Postat av: kent

hej. de låter ju bra med kock, när serveras middan? de va väl nåra som tyckte att du skulle undvika metallica, eller hur? bara trycket i högtalarna måste ju ha påverkat magrörelserna antar ja. dax för papa arogaudas con mojo å sjötunga. gör som vanligt med häls å kram å allt. kent på altan på Gran Canaria i solnedgång aaaaahhh

2009-03-09 @ 19:06:54
Postat av: Anna

Häftiga saker du vart med om! Hoppas läkarna hjälper dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback