Mår si så där

Det har inte vart så roligt att vara Bengan i det sista. Med såret rinnande å feber å sen har jag fått blåsor på tungan som gör att jag knappt kan äta.
Men jag har i allafall vart ute idag. Känt vinden i håret å hört Ella skrika för att hon inte fick gå istället för att åka pulka.

Dessutom verkar det som att hon börjar visa sitt rätta bestämda jag mer å mer. Vill hon inte ha en viss tröja eller T-shirt på sig så skriker hon tills hon får på sig en annan. Vem har hon fått det av?

Men hennes feber är i allafall borta nu, skönt för hennes skull!!

Just nu laddar jag inför födelsedagen på Onsdag! jag och Linda har idag kollat och fixat med vilket tårta jag ska ha. Naturligtvis bestämde jag vad det ska va för en men Linda ska göra den... Fast jag egentligen borde göra den kanske.

Hur jag på Måndag nästa vecka ska orka jobba vet jag inte heller. Det tar fruktansvärt mycket psykiskt att det läcker hela tiden och sedan ha problem med feber å grejer gör inte det hela roligare. Fy hundan just nu!

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

go kväller i snöriket. låter int bra å gå å jobba blir du int mer sjukskriven eftersom de läcker å rinner, du e ju ganska still på jobbet men ändå liksom. inte riktigt just mot kompisarna heller att springa ifrån kanske å plåstra om flera ggr om dan. gör som vanlit k. s. å h. L. å h. r kent på jobbet i skene

2009-03-15 @ 22:45:11
Postat av: Pappa

Hej min son det var inte kul att höra att det är så besvärligt för dig med såret men jag håller tummarna för det ska bli bätre för dig jag körde birgitta till sjukhuset i ystad fick sitta från halv ett till kvart över åtta då körde jag hem sen när jag kom hem fick jag köra dit igen och hämta henne hon skulle få taxi kvart i elva då hade vi varit hemma en timma.

Krya på dig Pappa

2009-03-15 @ 23:20:57
Postat av: Johanna

Hade bara fem minuter mellan buss och tåg idag, kunde således inte träffas... Men det kommer bli av, var så säker :) Hoppas du mår liiiite bättre nu iaf. Håller tummar och tår! Kram, J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback