Det är sant!

Ja det som står här över stämmer, I allafall när jag var ung. Mike the mule Kommer nog alltid påminna mig om dagen som jag själv helst vill glömma!
Det var en dag i lågstadiet, jag var hemma eftersom jag inte var helt ok. Men av någon anledning så visste jag at det var Lasagne till lunch i skolan och det ÄLSKADE jag som liten.

Så det enda som fanns att göra var att gå till skolan så där lite lagom tills lunchen var och få sin underbara Lasagne. Det funkade till ca nån minut innan vi skulle in från lunchen och jag kräktes som en fontän precis utanför dörren. Läraren fick sedan således skotta bort mina spyor men det som var bra va att det va snö ute så så jobbigt kan det inte ha varit!

Detta är inte ett av mina Finest moments som ni kan förstå och tro mig Mike jag har en fin bild på dig när du är ca 15 med huvudet på ett märkligt ställe?? Kommer du ihåg :) hämnden kan vara ljuv....

Idag har jag vart på jobbet å hälsat på lite och sett min nya plats. På mitt jobb ha vi ett rullande schema eller va faan man ska kalla det, så varje halvår lottar vi nya platser så vi ska få se lite nytt folk då & då.

Sen var jag och Linda iväg och köpte hörnskydd till vardagsrumsbordet eftersom Ella tidigare under dagen fick en ordentlig smäll i pannan just av ett av dessa hörnen.

Tack för den nya bannern Mike!

Ha de
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback