Vad skulle jag göra med 110 miljoner?

Jag vet inte exakt vad jag skulle göra men jag vet vad jag INTE skulle göra.

  Köpa 2 miljoner Big Mac & Co

  Få 1,4 miljoner dagens rätt på en lunchrestaurang

  Göra 3 600 lyxresor till femstjärnigt hotell i Thailand

  Köpa 190 splitternya Mercedes Benz 280 T

  Köpa 27 500 bärbara PC-datorer

  Betala Zlatan Ibrahimovics månadslön i Inter och ändå ha 15 miljoner kvar

  Köpa 2,8 miljoner exemplar av boken "Gömda - en sann historia" av Liza Marklund

  Gå på 1,1 miljon biobesök

  Få 220 000 biljetter på de bästa platserna på Råsunda Fotbollsstadion i allsvenskan

  Köpa 6 miljoner par strumpor

Kanske nåt av ovanstående skulle man gjort men inte dessa mängder som sportbladet listat.

Jag skulle absolut slutat jobba. Sen när jag hade vart ledig i 1-2 år skulle jag kanske köpa mig eller starta et företag som gör nåt jag tycker är roligt.

Ny bil, skoter, dator, villa, å lite lull lull men inget överflödigt. Sen skulle jag tagit min dröm semester.. bila genom USA med en fet jävla cadillac cabbe. Det hade vart nåt det.

Vad hade ni gjort med 110 miljoner?

Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig tanke, 110 miljoner! Men va störd man kan bli om man tänker för mycket på det. Jag skulle nog köpa en riktigt bra häst =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback