Operation!

Som jag har väntat, ganska exakt 3 år har jag längtat till dagen då jag ska få operare bort all överskottshud jag har på magen. NU äntligen idag så ringde dom och sa att den 19:e Februari är det dags!

Det ska bli riktigt riktigt skönt att hinna bli av med det till sommaren så jag kan bada med ungarna!! herre jösses va jag ska ta med Simpe och Ella å bada!

Tyvärr så blev det veckan efter jag skulle gjort taturingen men va fan, den får vänsta nån vecka till. Det är det faktiskt värt!

Bengan - Glad som faan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nämen tusan va skoj!!

Stort GRATTIS, va skoj att det äntligen är dags!!!



KRAM

Postat av: Sofia

Grattis mannen!!!



underbart att höra, hoppas du mår bra!



kramis

2009-01-23 @ 05:47:44
Postat av: Björn

hejsan Bengan!!

Grattis till OP-tiden!! det är väl ett sista steg till målet!! eller?? får ju aldrig glömma vad som varit... Tack för att ni läst min blogg och reflekterat!!

kram/B

2009-01-23 @ 08:23:28
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Micke

grattis, fan så skönt att det äntligen blir av

2009-01-23 @ 08:34:14
Postat av: kent

Gööttt, eelleer. Äntligen dax, bara att gratta. hör av dej i helgen om du kan. Har hänt lite smått igen. Krama solstrålen å hälsa runt. ps. åker 14.00 på sönd. till danderyd för utprovningen så ring innan dess. ds

2009-01-23 @ 13:07:09
Postat av: Lilla syster och Raffa......

Hej fan va roligt Grattis.... Jag förstår att det känns skönt!

Får man fråga vad du ska göra för tatuering nu???

Kraaaammm

2009-01-23 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback