Oj va tiden går.

Ja tiden går och vi med den. Jag vet att jag är urusel på att uppdatera här nu men jag vet inte hur jag ska hinna allt. Egentligen har jag inte så mycket för mig men ändå så räcker inte tiden till.

Igår var en ganska rolig dag faktiskt. Jag hade i förrgår fått en vän förfrågan på Facebook från en gammal gammal vän Lotta . Jag kände både henne och hennes syster Madde när jag var yngre. Så igår ringde jag till Madde och vi snackade i hela 2 timmar! Så himla kul att höra av dom igen.
Man har ju undrat hur det var med dom och hur det är å så länge. Så nu ska vi ses i sommar! faan va kul säger jag!

En annan rolig sak som hände igår va att jag fick kontakt via Facebook med Katarina. Katarina är en tjej som jag hade förmodligen en av världens kortaste sambo förhållande med. Vi bodde ihop i hela 10 dagar?!
Det va lite kul å höra vad hon gjorde nu för tiden och hur dom mår.

Det är väl det som är lite roligt med ju Facebook att man kan hitta sina gamla vänner å hålla kontakten.

Just nu så snöar det här igen. Det är en ganska trivsam bild att ha utanför fönstret när man jobbar. Annars har man inte så himla mycket att titta på faktiskt. Känns ganksa skönt att det snöar lite nu med tanke på hur halt det har vart ett tag. Inte alls kul.. Men men man får väl härda ut antar jag.

Vi röjde undan julen igår också. Känns sååå skönt att bli av med skiten ett år till! Linda tycker det är lite tråkigt att jag är så anti julen men det är så det är just nu. Kanske ändras det kanske inte. Anledningen är väl ganska enkel egentligen. Det går inte att tycka om nåt som det är reklam om eller talas om i flera månader innan det händer. Innan det hinner bli julafton är man ju så less så man kan kräkas på skiten, tyvärr!

Kram
Bengan - The Grinch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback