Magsjuka

Ella har vart magsjuk, Raffa fick det också. Sen trodde vi det var över. Men det visade sig i natt att Linda verkar ha fått det och syrran och en av assistenterna till mamma.

Nu väntar man på nästa som ska insjukna i denna hemska mardröm. Fast å andra sidan kanske det är över nu om vi har tur. Men Simon har visat vissa tendenser på att det kan bli nåt där med kanske.

Annars idag har jag fikat med en gammal gammal vän Linda och hennes dotter, mycket trevligt! nu ska jag snart in till stan på viktop träff.

Kanske uppdaterar jag senare.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster och Raffa......

Jag är verkligen jätte ledsen för att jag blev sjuk just när ni kommer ner. Vi hade ju åkt till Borås bara för att få hela söndagen med er. Sen går jag och blir super dålig :(



Hoppas att det blir bättre nästa gång ni kommer. Även fast det kommer dröja ett bra tag :(



Kram kram

2009-01-05 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback