Dagarna går...

Man märker ganska snart på bloggen att dagarna går överaskande fort. Man försöker hålla det uppdaerat men sällan går det bra verkar det som.
Jag har nog samma som innan, för lite insperation för att skriva milslånga inlägg om meningslösa saker man gör på dagarna. Just nu ser det ganska enformigt ut och jag tror inte det är så kul att läsa om faktiskt.

Men man kan göra ett försök iofs att komma ihåg vad som hänt i veckan.

I Måndags hade Linda gjort en ljuvlig ananas paj som jag intog tillsammans med glass och Linda, Linda, Ronja Simon och Ellas sällskap. Det som blev över tog vi igår medans vi kollade på nåt dåligt program på tv.

Det är ganska otroligt va mycket skit som visas på den där burken egentligen. Men vad annat kan man göra när Ella lagt sig. Någon måste vara hemma när lillan lagt sig och oftas är det vi båda.

Man skulle iofs kunna pyssla hemma lite grann och det försöker vi nog med. Jag fick nåt ryck att damma hela bokhyllan å hålla på i helgen för det är inget hög prioriterat område tyvärr. Annars så sköter man bara det mest grundläggande.
Jag vet inte heller vad som hänt riktigt med mitt sinne för ordning och reda. Innan var jag otroligt pedant men med åldern kommer kanske latheten jag vet inte. Nu är det rent hemma men långt från som jag vill ha det tyvärr...

Och skulle man väl få det som man vill ha det så kommer Ella eller någon annan och gör det som jag inte vill ha det igen. Runt runt går det i en evig dans av inget alls.

Så det var det jag gjort.

Just ja... Syrran tog körkortet idag! GRATTIS!! Så ni i Varberg se upp nu för eran säkerhet är kraftigt hotad!! hahah

Ha det
Bengan - Lite mer vaken.

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Tack så mycket.... Ja vem fan kunde tro att jag skulle ta/få körkort. Men nu är det gjort och jag är överlycklig. Har Mycket att tacka Raffa för, jag hade aldrig fixat det utan hans hjälp....



Kram kram

2009-01-21 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback