Torvalla daytime...

Ja då är det verkligen inte mycket som händer, man ser en granne lite nu å då. Man hör en bil åka på väg till nåt ställe som jag inte vet vart. Å alla hemma väntar förmodligen på posten som kommer runt 12-13.

Idag har jag vart på jobbet å fixat med sjukskrivningen, jag är en person som vill ha koll på det där och ju fortare man kan skicka in skiten till FK ju bättre. För snabbhet är inte ett honnörsord där inte! Tror inte ens dom vet vad det betyder helt ärligt!

Idag känns livet fullt med möjligheter. Mike gav mig en härlig deal igår... om jag tränar upp mig till den kroppen här under tills Beach 2010 så får jag 1000kr. Det lät väldigt lockande och kan vara en bra morot för att få igång den här bleka spinkiga kroppen! Tack för att du tror på mig Mike!

Ganska konstigt att skriva att man har en spinkig kropp när man nästan hela livet sett ut som en mindre flodhäst. Nu börjar man iofs vänja sig men än kan känslan av overklighet dyka upp titt som tätt.

Idag vill jag också säga GRATTIS till min jobbarkompis Sandra som ska ha en liten i April. Riktigt roligt!!

Sköt om er vänner!

Bengan - Mer rörlig än ett kylskåp

Kommentarer
Postat av: kent

hejsan. allt väl? den va roli kylen alltså. kan du ruska på dej som kylen gör när kompressorn stannar, trot ja inte. haha. sen en liten till: kan det kallas magsår? ha de bäst å gör som vanligt k.. so.. å h.. ru Kent förvisad till gröna rummet i byhålan

2009-02-25 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback