Utmaning!

.Jag blev utmanad av Johanna så jag kör väl på det. Utmaningen var som följer.

Gör så här:
1. Gå in på Google.se (använd bildsök)
2. Sök på datumet du fyller år.
3. Ta den andra bilden du får fram på Google och ladda upp.
4. Den bilden är din framtid.




Ja hon ska på nåt vis vara min framtid då? Men vad hon har med den att göra vet jag inte?
Det är i allafall zooey deschanel.
Vem är då hon undrar samtliga, tydligen så är hon skådis och varit med i Almoust famous och Weeds. Sjunger ska hon tydligen också göra.

Så om detta betyder att jag ska bli sångare eller att jag ska börja knarka vet jag inte... Men jag ser på det som att jag ska bli Almoust Famous. Eller ja jag är ju nästan där, Hur många känner inte Bengan liksom!! Hahahah

Nu ska jag ibväg å göra nåt JÄVLIGT roligt, bild kanske kommer sen eller imorgon. Johanna du vet ju redan så säg inget.. :)

Kram på er
Bengan

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Ha ha, jag brukar få höra att jag är lik henne :D

Ha en fin dag! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback