Same same.

Det har inte blivit något bättre sen sist. Kirurgen lyser med sin frånvaro och jag tycker själv att jag är ganska lätt irreterad nu för tiden.
Jag har inte ork att hålla på med massa grejer just nu, egentligen skulle jag börjat studera nu men jag har inte ro att hålla på med det och jag orkar inte heller för den delen. Det är för mycket annat helt enkelt.

Igår va Virre och Nova hemma på middag och fika. Det var mycket trevligt! :) Linda hann till å med hem å fick sig lite mat hon också!

Jag vet inte vad jag ska komma med annars. Ella är himla rolig och tråkig nu för tiden. Rolig för att hon kan nästan hur alla dom vanligaste djuren låter, och tråkig för att hon har ett himla humör.

Förhoppningvis kommer det att ge sig med tiden och hon blir den lilla glada Ella vi alla älskar så himla mycket.

Idag blir det jobb, middag, soffa å sova. Och imorgon gör jag helg :) Ledig Fredag alltså...

Har förresten fått tid till Plastikkirurgen på Måndag kl 10:20. Wish me luck!

Ha de
Bengan


Kommentarer
Postat av: Virre

Lycka till å tack för igår. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback