Ella sjuk

Nu har det hänt igen, lilla Ella bella har fått sjukdomen över sig. Snorar som en tok och hostar som om hela lungorna skulle hoppa ur henne när som helst.

Antagligen så har hon fått det från mig å Linda. Jag har hostan och Linda snuvan.

Idag har jag å Ella faktiskt vart iväg en sväng å hämtat sommardäcken jag köpt. Behövdes nya. Man kanske tycker det är konstigt att jag är hemma och vabbar med Ellaoch har henne ute?
Nja inte egentligen, nu vet jag inte hur det är med andra barn men Ella blir HEMSK om man inte aktiverar henne på nåt vis. Testar gränser på ett helt nytt sätt varenda gång. Och det orkar man inte med så då blev det en sväng ut och se världen å innan det var vi ute på gården och höll på lite.

Mycket utav snön håller på att försvinna nu som väl är så vi väntar väl på det helt enkelt.

Imorgon vabbar jag till 11 sen vabbar Linda resten av dagen. Dom hade tydligen nåt akut på hennes jobb som måste göras, hon skulle egentligen vart ledig men så kan det gå.

Ha det
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

hej. skulle ringt men semesterlistor å USA-planerna kom emellan, testar onsdakväll, ok?. ni får se till att bli friska du å linda så ella slipper ha resterna. de går bara runtrunt just nu eller hur. ha de gött å gör som vanligt utan gräddslicken på näsan hörs av. kent på jobbet 10 tim till

2009-04-07 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback