Umeå.

I helgen som var va vi i Umeå. På vägen dit så stannade vi till i Örnsköldsvik å fikade å gick på Star wars utställning. Den va inte alls lika bra som jag trodde men ändå ganska ok. Man fick se lite hur dom gjort filmen och en hel del av dräkterna dom hade.
Hon är ganska kort den där Natalie Portman.

Nedan Simon & Ella kollar på folket som går förbi i Ö-vik



Simon med en storm trooper.


Ella någon helg innan vi åkte men det va en så skön bild att jag va tvungen att visa den.. Koncentrerad värre...


I Umeå var det himla trevligt och vi blev mycket väl omhändertagna må jag säga. Trevligt sällskap och god mat! TACKAR Zandra och Nicklas för det!!

På Fredagen tog vi det ganska lugnt å spelade buzz, nåt movie quizz. Jag hade banne mig vunnit om inte alla stal poäng av mig... Morr.... Men jag fick geni pokalen i allafall.

På Lördagen var vi hos Nicklas föräldrar och tja gjorde lite allt möjligt. Vi hemfärden så gick jag och lLinda medans barna fick åka Brandbil!! Med blåljus och sirener. Iallafall en liten bit.

Simon och dom andra såg ut att tycka det va kul.

Anledningen till detta är att Nicklas far är brandman och hade bilarna hos sig eftersom vägen till brandstationen hade rasat ihop på nåt vis. Inte alla som har sånna fordon på gårdsplan.

Blev en annan buzz frågesport på Söndagen och då gick det banne mig sämre. Jo vi kolla på en film på Lördagen med. så var det....

Nu idag återstår bara sängen och sooooova tills jag vaknar ca.

Ha de gott vänner!!
Kram
Bengan - Ditt levande ljus dessa mörka höst nätter.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja det var en underbar helg...

Jag ska lägga ut några bilder idag...

Var för trött igår...

Så det kommer de fina bilderna på Ella...för alla som vill kika...

En stor kram till er!!!

Önskar ni bodde närmare..

//Zandra med familj

Postat av: Zandra

Det är dåligt med uppdateringar på bloggen nu va...kram

2008-09-27 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback