Stackars Ella

Ella denna lilla varelse har fått en förkylning som heter duga, det rinner konstant segt snuskigt slem från näsan, hon hostar och rosslar och på all det här har hon feber.

Det är inte annat än at man tycker synd om henne. Men allt går över till slut har jag hört.

Har även fått reda på att det börjar närma sig hemåt färd för Mamma Muu vilket känns bra. Tydligen ska assistenterna börja utbildas nu på fredag. HÄRLIGT! inte minst för mamma som ser ett slut på vistelsen på sjukhuset nu skulle jag tro. Hon har vart där alldeles för länge och ingen blir gladare än jag om hon får komma hem snart.

Denna veckan vet kag inte mycket om vad som kommer hända. Lördag hoppas jag äta middag med en arbetskamrat och hennes familj, Fredag släpper Metallica sitt album plus att det är firmafest på jobbet! inte illa.

Ha de
Kram

Bengan - Inte bara en dröm utan också en verklighet.

Kommentarer
Postat av: kent

joru, vem blir gladast tror du? 182 dgr på sjukhus 6 mån. champagnen skummar 29 sept. om allt blir som vi hoppas, tjejerna verkar bra men man vet aldrig, själv e ja tj-ledig 3 mån. å ska reda ut de mesta omkring å få mamma säker i sin tillvaro, m.a.o mycke tjat med myndigheter o.dyl. en varning, bli aldrig sjuk så andra styr över ditt liv.krama den lilla snoria solstrålen fr. oss.

2008-09-11 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback