Lång rolig resa

Jag var som bekant med Pär till Kil och hämtade en bil. Snubben som hade den va löjligt pedant, polerade bilen ca 5-6 ggr om året. Oj oj oj där ligger man i lä.

Men det va trevligt, dom bjöd på frulle och kaffe å vi snacka en hel del om allt möjligt.

På vägen hem åkte vi förbi Cassandra å Christoffer. Dom vart ganska förvånade över att se oss där vid 8 på morronen...Hhaha

Vägen hem va ett rent helvete, bilar som faan och ingen att snacka me. Man hade kanske kunnat ringa en vän men jag hade inte mycket batterier heller så jag sparade det lilla som fanns.

Men Pärs nya bil gick hur bra som helst. Ska fixa en bild senare. När kl va närmare 17 va vi väl hemma tror jag. Vi hade då vart uppe i 33 timmar och det kändes.

Det underliga är att både jag å Pär va ovanligt pigga idag. Hur kommer de sig tro?!

Ella och Linda kom hem nu på kvällen och Linda la Ella på mig där jag låg i soffan, tydligen så hade jag somnat... inte så konstigt kanske.

Första dagen på jobbet idag va inte alltför jobbig. Känns både skönt och jobbigt att vara tillbaka. Det roliga är att träffa alla arbetskamrater. Det trista är att jag knappt vet va jag håller på med. Men man kommer säkert in i det löjligt fort.

Höres!

Bengan - Mer trött än stött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback