Jag fattar inte...

Jag sitter ibland och undrar vad jag ska skriva här när jag kommer hem. Men alltid när jag väl är här så blir det  platt fall. Jag kommer inte ihåg nåt alls.

Det är inte heller så roligt att skriva så som det är. Jag menar hur kul är det att höra om att alla dagar är lika nu igen. Man är på jobbet, kommer hem, äter, myser en liten stund med Ella, Ella lägger sig å sen kollar man på tv tills man är så trött att man stupar i säng. Alla dagar lika, nästan...

Som imorgon då är det Fredag igen och vi är bjudna på middag hos underbara Tina och hennes karl Ulf. Det ska bli sååå kul!  Nu spånar jag helt fritt här men jag tror det blir nåt vegetariskt. Anledningen är väldigt enkel, Ulf äter nästan bara fisk å jag äter det inte. Veggie är alltså ett ganska smart val. Men vi får se.

Jag och Linda har kollat på en cykel till henne idag. Men det va bra dyrt det! men hon behöver en. Den hon har går på övertid nu. Får väl se hur det blir till våren sen.

Har försökt få tag på mamma muu idag också men det va ingen som ville svara på hennes rum?? får testa imorgon igen.

Over and out.

Bengan - En liten del av världen

Kommentarer
Postat av: kent

Å regnet de bara ÖSER ner. vistte du inte att vi va på utbildning om trak-venten, ska ju snart hem å klara oss där. 5 assar blev anställda freda, börjar nästa freda på sjukhuset med bredvidgång. hoppas att de flyter på nu. krama den lilla solstrålen å hälsa runt. kuddax

2008-09-06 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback