Helgen som kom och gick...

Vädret här i Östersund har vart sinnessjukt bra denna helgen. Vi har vart ute en del och njutit av solen som antagligen försvinner fortare än kvickt snart.

Igår var jag och Ella ute och gick en sväng. Tänkte vi skulle möta Linda när hon cyklade hem från jobbet. Drog en liten luring så Ella fick spatsera runt själv medans jag gömde mig. Skulle se om Linda kände igen henne men det gjorde hon så klart.

Simom kom hem å kollade på film igår och Joel var också med. Han var inte riktigt i form eftersom hans kompisar krockade innan på dagen, en lindrigt, en allvarligt och den sista livshotande. Hoppas det går bra!

Fader fora fyllde år igår med GRATTIS!

Idag har Ella åkt på feber så imorgon blir jag hemma från jobbet. Va iofs uträknar redan för så här blir det alltid när dom börjar på dagis. Den är en period man måste gå igenom helt enkelt.

Sov dags snart.

Ha de

Bengan - Gör det goda godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback