Skotran å Sthlm

Ja för det första så skulle jag ju lägga ut bild på Pärs nya skoter. Nu är det inte denna men en EXAKT likadan!



Idag hade jag STORA planer igår! men idag blev det platt fall. Jag hade lovat Ella och framför allt Simon att vi skulle baka bullar idag. Men det kändes grymt avlägset efter att ha vart på jobbet. Jag frågade Simon lite snällt om vi kunde ta det en annan dag och det gick bra!

Jag och Linda har kommit på att vi gör för lite saker ihop, detta stämmer men är en fruktansvärd underdrift! I allafall tycker jag det.
Vi har kommit in i nåt man kallar vardagen och stannar gärna där, tror jag?! en tillvaro där allt ser likadant ut. Man byter gardiner men dom ser ändå lika ut.

Nu har vi som sagt kommit på att vi ska iväg till Sthlm å kolla på My fairlady med Tommy Körberg och Helen Sjöholm. Jag har aldrig förr sett nåt liknande och ser fram emot detta! Ska nog t o m slå till på att bo på hotell också.

Jag eftersom det är första gången tänker ICKE nöja mig med dåliga biljetter så Parkett är det ända som gäller. Ska se hur lätt det är att fixa.

Men kul ska de bli!!

Idag blev det istället lite mys i soffan tills Tessan hämta Simon.


Nä sova nu tror jag!

Kram
Bengan - Bakad men inte rakad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback