Middag

I Fredags kommer jag inte ihåg va jag gjorde men i Lördags va vi på middag hos Tina och Ulf. Det blev Potatis, rödbetor, morötter, lök, kålrot tror jag och feta ost blandat i en härlig kompott som tillagades i ugnen. Till detta fick vi kyckling.

Sen hade jag och Linda eller rättare sagt Linda hade gjort en cheese cake som va grym! Riktigt trevligt hade vi!!

PÅ natten sen va jag å hämtade pär som va ganska så rejält i gasen vilken han märkte först idag.. hahah Han va bakis han!

Imorron jobba igen... FAAN!

Idag hålla tillbaka ångesten och vi har fixat lite i trädgården. Livet går vidare!

Ha det mina vänner. Imorgon ska jag försöka ha nåt lite lite mer roligare att skriva om... kanske hittar jag nåt.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Go kväll....

Jag hoppas att du har fått tag på biljetter till Metalica. Jag vet ju att du så gärna vill dit.

Ha det bäst....Hörs snart!!!!



Kram kram

2008-10-20 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback