Metallica eller AC/DC?

Ja jag vet inte... antingen så kommer jag att försöka få biljetter till det ena eller det andra. AC/DC hade nog vart lite roligare eftersom jag aldrig vart på en konsert med dom. Men samtidigt så är man inbiten Metallica nörd.
Åhh vilket I-landsproblem! egentligen. Men än dock ett problem!

Igår va Ella på ett riktigt strålande humör på kvällen, hon ville mysa å kramas å busa hur mycket osm helst. Det är ganska skönt när det händer. Men hon kan va lite kinkig med det där ibland och hon är inne i en grym mamma period nu som jag försöker få ur henne lite. Men det är svårt och krävs tålamod till max!

Nu i veckan så händer det inte så mycket, Linda jobbar resten av veckan utom Lördag. Jag har möte på jobbet till sent på Torsdag och Pär tar Ella denna tiden som väl är.

Jag har lovat mig själv att gå å lägga mig tidigare på kvällen oxå. Jag har fastnat i spel djävulens käftar och den vill inte riktigt släppa taget ännu.  Men det är sååå himla roligt och nu är vi 8-9 st som kör i samma lag vilket gör det ännu roligare. Det vi spelar är så klart Call of duty 4. Hur har man klarat sig utan att spela detta innan?

Men försöka ska jag allt så får vi se hur det går...

Köpte faktiskt den första julmusten för i år igår också. Känns ganska tidigt för den här skiten men vi får se. Jag hinner säkert bli lika less som vanligt på julen innan November.

Köpte kinamat igår också. Vet att det inte va bästa stället vi gick till som finns här men dom har ganska bra pris i allafall. Köpte wookade nudlar med grönsaker, hade stora förhoppningar och det blev platt fall! Faan va jävla typiskt!
Nu blir det ALDRIG mat där igen... så det så!

Ha det mina vänner.
Bengan - splittrad men inte sprängd?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja det är inte lätt med stora bekymmer i världen ;P

retas med dig

Här är allt som vanligt!!

Tiden springer iväg...

Vi tänker på er!!

kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback