Jaha...

Nu va helgen snart slut igen, och vart tog den vägen denna gången? Jag vet inte och jag bryr mig inte heller. Antagligen där dom andra helgerna håller till. Vilket är där jag inte är av någon anledning.

Idag var jag med Pär i Jäschpaa som man säger här men det står tydligt Järpen på skylten. Vi kollade lite på pärans nya skoter och jag hittade ett par täckbyxor vilket jag köpte. Ganska snygga faktiskt... Eller va tycker ni?



Jag funderar just nu på vilken jacka jag ska ha till om jag nu ska ha någon till.. Men va tror ni A eller B

A
  
B


Till saken hör att det är Halvarssons vilket betyder ganska så dyrt! Men å andra sidan så kan jag tycka att lika bra att köpa riktiga grejer direkt istället för skit man får byta ut varje eller varannat år.

Pärs skoter får ni se imorgon om ni har tur!

Sov gott!

Bengan - En liten bit längre från att va en isbit

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



självklart så skall du ha jacka A!!!

Såååå himla snygg och passar bäst till byxorna!



Puss å kram på dig!

2008-10-26 @ 08:11:05
Postat av: Zandra

Jag måste dock säga att jag tycker att du ska välja jacka B....för att den är lite mer neutral...

Kanske räcker med rutorna på byxorna ;)



Hoppas ni mår bra? Kramen från oss

Postat av: Lilla syster Sofi

Jag tycker A.....

2008-10-26 @ 21:33:05
Postat av: Linda

Även jag tycker A..

2008-10-27 @ 11:24:40
URL: http://linda0644.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback