Herre jösses!

NU har det gått en massa dagar sen sist jag uppdaterade. Det är märkligt men tiden går såååå långsamt på jobbet men hemma eller när man ska göra nåt går det snabbt. Så det känns som om jag uppdaterat för bara nån dag sen. Underliga tidsuppfattningar!

Vad som hänt i veckan vet jag inte riktigt men jag vet att vi va å kollade på Özz, Soran, Måns Möller och Björn Gustafsson igår.

Det var faan skitkul! jag skratta å jag grät när Björn körde sitt race. Trodde han skule vara ganska överskatad men han va så jävla bra! Jag är hel nöjd med den kvällen!!

Jag tog ett par bilder men det va så dålig kvalité så jag håller den från er faktiskt för man ser knappt vilka det är ändå. Ska lägga över det till datan sen å se så kanske det seer bättre ut.

I helgen så är Lindas mamma här och  imorgon kommer Lindas syster Jenny också. Ska bli trevligt!

Har snackat med mamma idag men deras telefon eller trådar in i huset är lite si å så så man hör knappt vad dom säger... Men det va kul att höra dom i allafall.

Jag vet kinte vad som har hänt mer... det är ganska soft just nu.

Kram
Bengan - Sliten men ej klar för nödslakt än... hahah

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen! Hoppas att du får en underbart trevlig helg..

Ska på mitt 1 åriga besök hos kirurgen på torsdag.. Tänkte vi kanske kan träffas o ta en fika... Hoppas att du har tid för mig då..

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback