Det rullar på.

Ja det händer som sagt inte så mycket i livet just nu. Men lite nyheter kan jag nog komma med.

Mamma går det framåt för, hon är som bekant äntligen hemma nu och verkar repa sig ganska fort. Hon har skärt karré själv och till å med skalat potatis! det är framsteg det. Sakta men säkert!! GO Morsan!!

Vi var igår å kolla på Johanna och hennes nya kör Spectra från Sundsvall. Det var ta mig tusan svängigt värre! Johanna hade ett solo och som vanligt så gjorde hon ingen oberörd! Det blir liksom omedelbar ståpäls.. om det är för att jag känner henne och man blir stolt eller om det är för att hon är så JÄVLA bra eller en blandning vet jag inte. Men nåt utöver det vanliga är det alltid!

Jag är liksom ingen gospel kille och tycker väl egentligen nästan att gud är det största lögnen någonsin men Det är ett himla drag i det hela! Det har en grym rytm och känsla som enbart kan upplevas på plats tror jag.

Idag har jag och Linda satt upp staket här hemma och bytt till vinterdäck. För mina vänner längre söderut kan jag meddela att det är minus grader nästan varje natt här nu och vintern väntas snart. Så det är lika bra att vara förberedd!!

Ella har senaste dagarna inte velat sova när man lägger henne. Vad detta beror på vet jag inte och jag har ingen lust att vara med om det längre.
Jag kan försöka och jag gör det ofta mycket och länge men till slut är det bara Linda som kan ta henne. Om hon är inne i en grym mamma period nu så tycker jag synd om Linda och lite om mig själv också. Det blir en himla press på henne at ha Ella efter sig hela tiden. Och trist för mig eftersom jag halkar efter i umgänget på nåt vis. Men vi får hoppas det släpper. Jag försöker så gott jag kan iallafall för att just det ska ske.

Idag fyller Christoffer 14 men jag har inte lyckats få tag i han ännu. GRATTIS till honom!!

Nää softa i soffan sen sova!

Kram
Bengan - Din tröst i natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback