Ännu en Måndag.

Ja nu har ännu en Mändag hunnit komma å gå. Måndagar är banne  mig värsta dagen men jag vet inte varför egentligen. Vad gör den dagen värre än dom andra?

Nää Hejja Måndag säger jag fast jag vet att det tar lite väl lång tid att vika sig för faktumet att det inte längre är helg. Kanske om man hade ett jobb man längtar till... Så kanske Måndag skulle vara veckans nya Lördag? vad vet jag?!

Nya rön om mitt ben förresten...

För den som inte vet så var jag hos en kiropraktor som sa att mitt vänstra ben är 3-4 cm kortare än det andra. Läkaren höll inte med utan tror mer på 1,5 cm. Han skickade mig vidare till sjukgymnasten som idag sa att det skiljer högst 3 mm.

Vem ska man tro på? vem vet bäst? en kiropraktor, en läkare eller en sjukgymnast? Ja jag vet inte. Så jag ska tillbaka till kiropraktorn i början av november så hon får kolla igen... Vem håller ni på?

Ella la sig idag utan det minsta problem! skönt säger jag och hoppas det fortsätter så här!

Kram
Bengan - Kanske inte så kort som jag trodde?

Kommentarer
Postat av: micke

bengan, låt dom inte knäcka din rygg bara, det misstaget har ja gjort och har problem med det ständigt. Så försök med sjukgymnasten först innan du gör nått drastiskt så kanske du slipper samma problem som jag har. Var exakt samma hos mig nämligen.

2008-10-14 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback