Snön har kommit för att stanna... hoppas jag.

Ja nu har det kommit massa snö här uppe. Idag har Simon och Ronja varit ute och hoppat å skuttat i snön samtidigt som Ella va inne och tittade på.
Inte hela tidenså klart utan vi anslöt lite senare.  Men vi gick också å hämtade Linda på jobbet vilket va ganska påfrestande både för mig men särskilt för Ella. Jobbigt att sitta still 30 min åt varje håll...

Igår hade jag poker kvall hemma hos Micke och Lotta. Vi va sammanlagt en tio st och det gick väl inte så himla illa för mig fast det var första gången. Jag blev inte sist men inte först heller.

Bilderna på simon, Ronja å Ella kommer nu.





Hoppas ni haft en trevlig helg!

Bengan

Kommentarer
Postat av: Virre

va mycke snö ni har!! inte alls lika mycket här hos oss. Har du fuskat??

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Hej =)

Ja men tomtegröt är det rätta ;D Tycker jag då :)



Jodå helgen har vart ganska bra, har vart i östersund på fredagen och ätit julmat med släkten (morbror +sambo och barn bor i sthlm och är inte uppe så ofta så vi passade på med julmiddag nu då)

Annars har jag åkt lite skoter och tagit det lugnt =)



Ja den där jäkla maten som man alltis ska klura ut.. Huvva. Själv ska jag nog äta nånting enkelt ikväll, dottern är hemma hos sin pappa nu i veckan så då kan man "passa på" att äta mat som egentligen inte är mat:P som varma mackor heller nånting..

Dock har vi ätit kyckling och ris och spaghetti och köttfärssås i helgen, om det skulle var något?



Ha det bra!

Förresten, är det du som har bengans motor eller vad det heter?:P

2008-12-01 @ 16:41:47
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback