Ryggont å dunka dunka

Helgen gick som vanligt med raska steg. Har i Fredags bakat bullar, hela 74 st blev det som ska intagas med största andakt! Goda som faaan!

I Lördags skulle jag ha gått på bio men sällskapet ville inte höra av sig så det blev en lugn hemma kväll istället. Skönt det också!

Söndagen var jag hemma med Ella för Linda jobba sen åkte jag till Tommy där vi kolla lite på film å snacka skit en stund.

Idag var jag å tränade på morgonen och det gick ganska bra första 10 min sen knakade det till i ryggen. Hade som väl är en tid till Kiropraktorn idag som nästan kunde konstatera att det förmodligen var en blödning i ena discen. vilket nu gör att jag får inte träna på ett tag och jag ska antingen stå eller ligga ner. Jag ska även ha is på ryggen varannan timme.

Jag vet inte riktigt hur det häår ska gå till men jag får väl lösa det på nåt vis.  Så jävla obegåvat att köra för hårt. Men tydligen så hade det med att göra att jag har den här benskillnaden. Vilket då gör att jag inte ska belasta ryggen eftersom den inte är så himla rak just nu.

Ja ja så går det.

Ha de
Bengan - sne men me

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Ok tråkigt att höra :-( är du sjukskriven nu då???

kram kram Ps: Hoppas det blir bättre snart.

2008-11-03 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback