Metallica here i come!!

Aldrig trodde jag att jag skulle få biljetter till dessa giganter till ett hyfsat pris. Men ack vad jag berdrog mig! Min vän Tina fixade detta galant idag när dom släppte lite över tusen biljetter till. Så nu ska jag å Tina dit i Mars!! Det blir då alltså 5:e konserten med dom som jag går på... Coolt!!



Så här ser dom underbara biljetterna ut!! Faan va gott!

Annars idag har vi inte gjort så mycket, jag har vart ledig idag och bara slappat med Simon och Ella. Har även vart å kollat senaste tatueringen hos tatuerarn så hon skulle fylla i lite nu på Torsdag.

Imorgon ska jag in till stan en sväng med Virre å Nova. Ska bli trevligt!

Sov gott

Bengan - Lycklig Metallica lover!

Kommentarer
Postat av: Mike

Underbart me metallicabiljetter, vi ska försöka få tag till köpenhamnkonserten tänkte vi (jag & christian). Släpps biljetter till 5e extrakonserten på måndag :D

2008-11-08 @ 12:01:21
Postat av: Mike

nu har ja 2 biljetter till konserten i köpenhamn på väg till hem mig :D såå gött



2008-11-10 @ 16:33:03
Postat av: Virre

Första & sista gången med oss på stan eller?? ;-) Trevligt va d iaf även om du fick slita ;-) hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback