Är detta jag??

Har gjort ett test för att se vilken typ man är.... och frågan är... Är detta jag?

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.










Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Hej igen :)

Aha, ja det tycker inte jag var mer än rätt då det var deras fel :)

Dock hade det inte suttit fel om det var en själv ;D



Ja jag är 19 nu och dottern är 5.. Fick henne när jag precis hade fyllt 14 :)

Postat av: Zandra

skrattar

Jag vet inte jag...

Kanske det stämmer lite i alla fall :o)



Nu har jag fått hem min singel...

Hur många ex ska du köpa???

Mer info på min blogg...

kram

2008-11-28 @ 19:25:47
URL: http://www.mjukisgrodan.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback