Alltid lika roligt

Ja nu har det liksom blivit som en sport det där att se vad Mike har hittat på. Han kan konsten att göra det omöjliga den killen! Massa roliga banners har jag sett och många har jag furundrats över och skrattat åt. Som den som finns nu t e x. Hal som en ål.. hahahah iofs va det jag själv som skrev det men han gjorde det bra! Faan va coolt! tack igen Mike!

I helgen händer det inte så mycket på hemma fronten. Linda jobbar både Lör-sön så det blir att ta det lugnt. Förmodligen blir det Madagaskar 2 med Simpe i morron men annars lugnt på schemat.

Kanske ska jag ta tag i att fixa lite hemma men det beror lite på vilket humör Ella är på. Ibland så kan hon va lite krävande men då får andra saker stå på vänt ett tag helt enkelt.

Kram
Bengan - Social som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback