Underlig känsla

Idag har jag nåt underligt i kroppen. Eller det har jag haft ett par dagar nu. Kanske är det vet skapen eller ovetskapen om jag ska komma hem eller inte som gör det.

Att jag vill hem NU är det väl ingen som kan ha missat och imorgon kommer domen för jag vet inte vilken tur i ordningen. Men vi vågar inte hoppas på det vi vill ska hända. Då blir man bara besviken men jag orkar inte med detta så mycket längre.

Varje dag går till att vänta på nästa besökstid och en evig väntan hela tiden.

Idag va mamma väldigt medtagen å trött. Feber hade hon också så dom har satt på fläkt och kylde ner luften som går från respiratorn till mamma. Hon ville vi skulle hjälpa henne med att ta upp huvud ändan på sängen och då lossnade slangen i halsen från respiratorn.... jobbigt läge! faan va nervös jag blev. Men Kent fixade det och sen kom sköterskorna. Så nu vågar inte jag ändra sängen någon mer gång.

Nu så blir det väl att surfa lite och läsa nån bok och ha nåt tyskt skit program på tv:n i bakgrunden... som vanligt:

Ha det
kram
Bengan & kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback