Mamma!

Mamma ar val lite battre nu men inte helt ok. Vi vantar pa svar fran prover som ska vara klara pa mandag... vi hoppas naturligtvis att det ar bra svar sa man kan aka hem snart!

Jag skriver kanske mer en annan dag!

Johanna... jag ar ledsen att jag inte kunde fullfolja mitt atagande men jag vet att du forstar varfor ocksa. Jag hade mer an garna vart dar! hala dom i allafall!

Anna... Tack for allt stod & visa ord! det betyder mycket!

Zandra... Tack for att du finns dar! jag uppkattar det verkligen!

Sofia... vi har inte kannt varandra sa lange men dui finns dar och jag kan inte forklara hur mycket det betyder for mig!

Alla ni ar ovarderliga vanner som jag uppskattar sa otroligt mycket! (Jag hoppas inte jag glomt nan?)
Tack for att ni finns och gor mitt liv lite lattare nu.

Kram kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att din mamma blir bättre snart.. Tänker på er!
Massa kramar

Postat av: Lilla syster

Hej jag vet att du brukar titta in här lite då och då nu under din tid på Grand Canaria.
Jag hoppas verkligen att ni får komma hem snart. Men jag tycker det var skönt att få vara med er där nere en vecka. Och det är skönt att veta att vi har varandra i dessa tuffa tider...Kram mamma ifrån mig. Kram kram PS: Älskar er!

2008-05-08 @ 18:52:37
Postat av: Vemundsara

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-30 @ 11:53:53
URL: http://vemundsara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback