Hemresa!!

Resan hem för mig är bokad nu. Så på Torsdag lämnar jag Spanien för att förhoppningsvis aldrig mer återkomma!

Jag vet att jag tar en liten vild chansning vad gäller det här med tanke på hur mamma har det osv. Men jag klarar helt enkelt inte av att vara borta mer nu. Jag saknar dom där hemma så mycket att jag mer eller mindre klättrat på väggarna här.

Så fort jag talat med Kent och bokat resan å även pratat med mamma har det gett med sig och jag är lugnare.

Linda var snäll ocj skickade ner en hel del bilder från kalaset och dom har jag kollat på många gånger och önskat att jag fått vara med. Hon är världens gulligaste lilla Ella. Simon var där också och han åkte inlines... ska jag ta å göra med han i helgen tror jag! Han får nog lära mig det där för han kan det bättre än mig.. han är duktig den killen!

Mamma är för övrigt ganska less nu. Hon har fått ny antibiotika för dom nya bakterierna och det verkar funka bra så läkaren här nere sa att dom hoppas hon kan åka hem till helgen. Men det har vi hört förr och jag tror inte en sekund på det förrens det händer

Mer har jag inte för tillfället

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bengan.....
Jag har inte hunnit läsa din blogg på ett tag men jag läser idag att det var kämpigt på sista tiden...
Hoppas att ni snart får komma hem och att din mamma är på bättringsvägen...

STYRKEKRAMAR TILL DIG OCH FAMILJEN

Postat av: Anna

Ja Bengan nu håller vi verkligen tummarna för att Anna-Karin bättrar sig och får komma hem till helgen!!

Kramar Anna

2008-05-14 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback