Hemma å försöker få till en vardag igen.

Jag fövånas hela tiden över lilla Ella. Hennes underbara leende är så man smälter som vilken glass i solsken som helst. Vad jag har saknat henne!!!

Hon var med inatt och hämtade mig vid flygplatsen och jag fick världens kram det första jag fick... gud va härligt!!

Idag har jag roat mig med att köpa ett årspresent till henne från mamma å Kent. Det blev ett litet kök som hon alltid har lekt med hemma hos Ronja. Och va hon håller på med detta kök!! springer runt med stekpannan i högsta hugg för att sedan gå tillbaka å tvätta lite. Väldigt uppskattad!

Sen var vi å handlade å fikade hemma en sväng innan vi kollade in Pär & Lindas nya lägenhet. Blir nog himla snyggt när det är klart.

Nu blir det nog så ska det låta eller nåt.

Har även vart på jobbet en sväng och hälsat på. Ska ju tillbaka dit på Måndag igen. Då börjar den riktiga vardagen igen.

Hann även med att åka förbi Anna och sno åt mig en kram... eller var det 3?

Nu kryper Ella omkring och försöker hitta på ofog eller nåt annat roligt... så ser hon på en å skrattar... tror inte hon uppskattar datorer som vi gör.  Och nu ska hon få sova en sväng också.

Hörs sen

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ollllaaaaaaaa. de va skön bild ja fick på solstrålen,tur hon har öron annars hade leende gått runt huvudet. annars e de sej likt, mamma sur å grini, håglös för att inget händer osv. blir fan ilsk oxå när man inte kan läsa hennes läppar riktigt sprutar etter. men tar nya tag å hoppas på morrondan som vanligt. krama den lilla.
kent

2008-05-16 @ 21:55:35
Postat av: Zandra

Välkommen hem igen min kära vän!!
Ikväll ska jag på personalfest...*ler*
Hoppas ni får en bra helg...
*kram*

2008-05-17 @ 10:31:26
Postat av: Linda

Välkommen hem... Hoppas att allt är bra med er...
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback