Dåligt väder...

Trodde nästan inte det kunde bli taskigt väder här nere men idag har det var till att ha på sig jeans. Ganska skönt faktiskt... man blir lite less på all värme efter ett tag.

Med mamma är det idag lite bättre och hon är piggare nu än igår. Som väl är ska jag säga. Läkarna säger det inte är någon förändring från igår också.

Känns skönt att det kanske blir någon ände på det här nu och hon kommer hem.

Idag har jag köpt 2 saker till Linda och 1 till Ella. Hoppas dom blir glada...men det tror jag. Det är iofs bara små saker men lite fina å roliga är dom allt.

Ska packa allt idag också till hemresan. se fall jag får med allt men man får leta lite å kolla ordentligt så är det nog lugnt.

annars idag bara slappa åka till mamma och ta det lugnt.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

vadå däligt väder?
skulle ha sett ösregnet inat när poolen svärma över å jorden rann ner från muren å blev lervälling. satt inne å undra va de va, kola ut å gick in igen, brukar inte ösregna i maj här

2008-05-18 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback