Celebert besök!

Jag har igår haft besök av en fantastisk vän! Sofia hade åkt ända från Sthlm för att komma hem till just mig på en kopp kaffe... Eller ja inte riktigt men vi säger att det va så.

Egentligen skulle hon hålla på med fackliga saker på Länsstyrelsen men jag förutsätter att det va sekundärt! Eller hur Sofia?

Så var vi då här hemma och sedan en sväng på hennes hotellrum där det dracks pepsi och kollades på Eurovisions grejer. Inte för att vi såg så mycket för vi tjatade i mun på varann hela tiden... Innan jag visste ordet av var hon över 12 och för länge sedan dags att åka hem. Men trevligt hade vi!

Mamma har idag fått svar på massa prover. Alla är Negativa (Bra vill säga) och hon andades i Spanien själv ca 30% och nu 60% själv!!! framgång!!!

Det är ganska lugnt hemma annars faktiskt... hjälper Pär & Linda att flytta lite då å då och försöker vara med Ella så mycket jg kan.

En bild kommer här... På mig och Sofia.
image219
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi vilken bra bild!
Linda har nog fotogener!

Ja själklart var det bara för dig jag kom upp;*)

kram på dig och hälsa familjen

2008-05-21 @ 22:01:19
Postat av: Sofia

Och du tack än en gång för den fina födelsedagspessenten (om dock lite i förskott).
Jag tycker mycket om halsbandet!

KRAM

2008-05-21 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback