Ännu ett bakslag....

Har i brådrasket fått åka ner till mamma igen. Var tänkt att vi skulle åka ner på Söndag men det blev snabbt ändrat. Hon har åkt på en extremt aggresiv bakterie i benet och det verkar inte som det blir någon lösning på det. Jag har idag sett såret och jag har ALDRIG sett nåt jävligare i hela mitt liv!

Jag har vart hos mamma ganska mycket idag vilket inte är allt för konstigt och hon verkar tycka att det är ganska bra men jobbigt med den här situationen. Jag förstår henne verkligen.

Känns ändå skönt att vara här nere för en del tunga saker kommer förmodligen att inträffa snabbare än vad vi tror. Tyvärr!

Ella Sken ikapp med solen idag!! vilket väder dom har har nere! Man blir verkligen avvis men nu kommer vi vara här ca 2-3 v så vi får nog våran del av vädret... vi är ju ändå i Borås och då kommer det blir regn när som helst! För så är det här nere tyvärr.... Jävla stad!!

Var å kollade på Pinoccio idag... vilket jävla as till staty, fattar inte vad dom ska med den där till!!?? helt sinnes sjukt!

Johanna... min vän, jag är ledsen för det snabba ändringarna i schemat men jag hoppas du förstår varför. Jag har verkligen ångest för jag hade sett fram emot det! Men som läget är hade jag inget val.

Sofia... Vi kommer förbi på vägen hem istället! jag ringer dig om det när det är dags! Hoppas det gick bra i kungsan!

Kram mina vänner!
Bengan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag finns här om du vill prata...
Vi tänker på er alla...
Många kramar Zandra

2008-05-29 @ 07:25:45
Postat av: Linda

Tänker på er... Många kramar från mig till er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback