Inte mycket..

Idag har jag som sagt inte så mycket att säga. Jag har vart hemma från jobbet, tvättar, packar å ska sedan som jag redan gjort nästan hela dagen lägga mig i soffan å bara vara.

Ella har det bra hos svärmor men jagkan inte annat än sakna henne.. mer än jag trodde var möjligt. Att inte få träffa henne på 2 veckor känns tufft. Får ta igen det sen för om jag har tur är det pappa ledighet som gäller efter jag kommit hem. Linda ska på intervju på Fredag och ja det ser lovande ut. Så hoppas hoppas....

Såg en Seagal film idag... det är märkligt med den karln.. man kan se en film med han och man vet vad man får men dom är inte bra alltså. Men han levererar det man förväntar sig. En och annan bruten arm och taskigt skjutande när det väl gäller osv osv...  Skådespeleriet skulle t o m jag kunna göra bättre och va jag vet är jag ingen film stjärna...

Kaffe nästa, softa å bara vara.

Sköt om er.
Bengan

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Vad skönt det är att bara vara. Själv blev det lite mycket kaffe idag.

2008-03-05 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback