Grupp 4 - uppställning!

Det har jag hört till leda nu i 1 veckas tid. Jag sa till mig själv att jag aldrig mer vill se et militär plagg igen! vare sig i verkliga livet eller på tv.
Men nu i efterhand kan jag inte annat än at sakna alla snubbar man lärt känna. Jag har vart borta en vecka men det känns mer som 6 mån. Jag känner flera stycken lika bra som om vi hade vart med varann ett halvår. Underligt att det kan gå så fort!?

Förnamn finns inte för dom utan det är efternamn som jag kallar dom för. Jag vet inte varför men det har väl med det militära att göra. Jag har faktiskt knappt en aning om vad dom heter i förnamn heller så.

Jag saknar redan:

Windefjord - En tjej från Alingsås och min vapenstridspartner samt att vi delade säng. Våningssäng alltså. Och hon kör stridsvagn på fritiden? inte illa!

Samuelsson - En tjej från Uppsala som jag troligtvis aldrig skulle snackat med om det inte var för just det att vi hade militärkläder på oss så man inte såg dom privata klädern innan.

Ringblom - Kallar han alltid vid fel efternamn men faan vilket lirare!

Lundqvist - Super skön tjej som jobbar på McDonals i Eskilstuna annars.

Hedberg - Honb livade uppstämmningen många gånger med sitt härliga skratt och sköna stil.

Löjtnant Gebrat - Den han sa gällde. Man säger inte emot en snubbe om är född militär och har en blick som jag faan tror kan döda... huvva

Löjtnant Sjöberg - En av dom absolut trevliga & Roliga personer jag någonsin har träffat!  Faan  va  jag gillar han!

Kapten Pettersson - Menade alltid väl men var ibland löjligt förvirrad! men rolig som få men kan bita ifrån om han vill.

Nää nu orkar jag inte mer.. lägger kanske ut bilder i morron!

Nu vet ni att jag är hemma i allafall och lever... men gått ner i vikt har jag nog gjort.. en hel del. tyvärr. Ibland fick man vänta mellan 7-10 timmar på att få äta som mest 13 tim. Inte alls bra


Hade
Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback