3 Dagar kvar!

Idag har jag faktiskt ännu inte fått resfeber men jag skulle tro att det infinner sig ganska så snart.. om inte blir jag förvånad och glad!

Kan svara på Kents inlägg också att det blev 5 gäddor och Simpe fick 6 abborrar när han pimplade alldeles själv! Har jag tur blir han lika galen i fiske som en annan. Och vi började hinka sprit efter fisket. Iallafall det mesta.

Idag har vi haft Tina på middag.. Mycket trevligt! vi pratade om allt mellan himmel och jord och åt gott!
Hon är verkligen en toppen tjej Tina och jag är glad som har henne som vän!
Det blev apelsin och rosmarin marinerad kyckling med couscous. Inte helt fel och kyckling blev perfekt! Har aldrig gjort det innan men lyckades gjorde jag allt.

Vet inte vad jag ska hitta på nu riktigt. borde packa men Ella sover så jag tror inte att det blir något packat idag. Kanske lika bra det. Tar det när jag kommer hem i morgon i stället.

Hur skönt känns det inte att ha sista arbetsdagen imorgon på lite mer än 1 vecka.... Jo det känns JÄVLIGT bra!

Inget mer har hänt i livet faktiskt tar det mest soft och ja väntar tills kanarieöarna.

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej hoppas ni får en toppensemester!!
Kramar på er från mig!!
//Magda

2008-03-27 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback