Grillat är godast...

Igår va Mike å hans tjej Lilly här och grillade, vi har en speciell dag varje år som är grillfest helt enkelt. Denna dagen var inte den eftersom Jonas inte var med. Det är jag, Mike å Jonas Eller sporre som han kallas som hållt ihop under ungdoms åren och träffas allihopa så fort jag är nere. Mycket trevlig tradition!

Men som sagt Sporre var inte med i år så grillfest kan det inte kallas utan vi grilla helt enkelt.  Bild...

image228

image229

Idag under tiden jag å Kent va hos mor som idag var löjligt pigg så rensade Ella rabatten hemma. Efter det måste man naturligtvis ta igen sig lite och gosa.... Hur skulle det annars gå?!

image230

image231

image232

En som där emot va VÄLDIGT nöjd över att rabatten va fixad va den här gubben... (Kent), har nog aldrig sett han så här glad innan. Kan för övrigt säga att jag inte va med när han och mamma kom hem till Sverige. Skulle tro att det va nån liknande uttryck då.
image233

Jag har även idag träffat min minsta lillasyster Amine och far med tjej va med här också på ännu en grill kväll.
image234

Lite andra bilder på Ella jag tagit under kvällen.

image235

image236

Ha de
Kram
Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback