Glider.

Det är ett ganska bra ord... glider... det är väl det jag gör just nu. Är hemma med Ella och tar det soft. Men känner samtidigt som att jag inte alls har träffat vännerna eller hört av mig i den usträckning som jag kanske borde.

Det finns flera stycken jag skulle vilja snacka med och hänga med ett tag. Men jag kommer aldrig på det förrens det är natt och dagen efter är det som bortblåst igen. Konstigt?!

Röda Korset har jag lagt på is nu ett tag framöver för jag känner där också att jag verkligen inte orkar ta tag i det just nu.

Antagligen efter dyningar av allt med mamma, känner mig psykiskt utmattad på ett sätt som jag aldrig gjort innan. Morsmors mår bra nu och jag fick väldigt fina bilder på morsan idag som jag uppskattar!! TACK Kent!!

Man ser en klar förbättring på hela henne och hon kommer med all säkerhet att komma hem snart vilket vi alla vill att hon ska göra så klart.

Men här hemma är allt kaos. Tycker det ser ut som attans överallt och vill ändra och få det som jag vill ha det men orkar inte fixa det. Tar det i morgon är mitt mantra just nu.

Men jag har klipp gräs idag fast det regnat, det fick bli så denna gången, det var rena ängen här ute och det går bara inte. Nä ordning och reda litet till i allafall. Ska se fall det blir bra väder i morron så kanske man kan börja ta tag i förrådet. Så ännu mer grejer kan försvinna in där! Det hade vart toppen.

Imorgon är det gillfest värre här, det och Sverige - Spanien så klart... kanske skulle hinka till det lite? Kanske är det kroppen behöver... eller inte.

Sist jag gjorde det så var jag i Spanien, har faktiskt inte druckit sen dess... jo en Breezer och en "Ingen aning" men annars inte. Känns som om det är det minsta jag behöver nu.

Ella är förkyld som en liten tok och Simpe hostar. Så är det när värmen var över oss för att sedan bli till regn och rusksom vi är vana vid.

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Didrikjennifer

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback