Ensam hemma.

I fredags var det dags för mig och Ella att göra första dagen själva hemma. Det gick himla smidigt och Ella verkade trivas med att jag å hon skötte oss själva.

Jag hade kameran framme vid nåt tillfälle och lyckades vid lunch få ett par bilder på hennes nya sköna min som jag inte vet vart den kommer från faktiskt... Linda säger jag brukar göra den ibland men jag vet inte ja...





Ellas hår vet jag inte vad vi ska göra åt heller. Det är verkligen super lockigt, Linda vill klippa och jag vägrar. Är det nån som har en idé?

Ikväll tror jag ev att det blir fotboll hemma hos Pär & Linda. Har klippt gräset nu på morgonen och ska senare tillreda en kassler på nåt sätt jag inte kommit på ännu. Kanske hawaii kassler? populärt på det goda 80-talet, och just denna tiden va man i högform... gammal som man är.

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klipp INTE!!!!!



det går så bra att bara blöta det å borsta igenom det....blir hur sött som helst!!





Kramisar!

2008-06-29 @ 15:58:20
Postat av: kent

sött barn, varken lik mor eller far. haha. har du inte tittat dej i spegeln på morron efter en tisdakväll på gran canaria? va de 17-tiden du vakna? vänta lite med klippet, solstrålen kan bli mörk efter klippning å de e ju synd eller hur, lite vatten å borste räcker nog ett tag till. ha de´krama solstrålen

2008-06-29 @ 20:55:59
Postat av: Jonsy

INTE KLIPPA! lova lova lova... Hon är ju vacker som en dag, tösen. Saknar dig. Ring mig för f-n. Kram J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback