Definition

Om det nu stavas så?

Jag har idag läst en blogg som en god vän till mig har som handlade om vad som definierar en som person. Jag kunde hålla med om mycket för visst är det så att man avväger vilken kassa man tar i affären för att få det så smärtfritt som möjligt. Naturligtvis väljer man alltid fel! jag vet inte varför men så är det.

vad som annars definierar mig som person grubblar jag än på, jag har alltid vart en snubbe som jag tycker aldrig har koll på mig själv så att säga. Jag vet inte nar jag har taskigt blodtryck som vissa känner av. jag tror i stället att det kanske är en hjärtinfarkt och tänker inte mer på det.

Men jag hoppas att mina vänner ser mig som en stabil kille som dom kan lita på. En som ställer upp när man behöver det eller kanske inte behöver det. Jag hoppas samtidigt att dom gärna umgås och snackar skit för jag är ganska över social, på både gott och ont.

Sen vet jag inte om saker definierar en direkt... men sådana saker ÄLSKAR jag verkligen. byta det man har mot något man tycker är bättre i 1 vecka eller 2. Ibland har man tur och det är det bästa man köpt och andra gånger inte fullt lika bra.
Men ni som känner mig som läser det här kan få fylla på listan så jag kan bli lite tillfreds med mig själv ( iallafall hoppas jag på det)

Jag har lovat mig själv idag att jag ska börja rycka upp mig. Se det bra sakerna här i livet och börja att komma tillbak så skata från allt skit som vart i det sista. Man kan må dåligt och man får må dåligt men nu börjar det dra ut på tiden.

Inte så att jag tycker synd om mig själv hela dagarna nu absolut inte men jag vill börja orka med att göra saker igen.

Idag har jag iofs klippt gräset, dammsugit, torkat golven, bakat 2 äppel pajer, kollat på fotbollen och slappat lite så helt still är man inte.

Sköt om er!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Robota

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback