Ännu en grillkväll.

Iår grillade vi med goda vänner och såg fotbollen.

Det är lite konstigt det där med Sverige, man får upp förväntningarna varje gång men dom infrias aldrig. Torska 1 min innan slutsignal är väl ändå nästan det sämsta man sett. Men det känns ändå tryckt... vi kan lita på att vi kommer aldrig längre än max kvartsfinal, så varför jaga upp sig inför saker som alltid kommer vara det samma?

Grillkvällen igår va hur kul som helst. Det va jag, Linda, Ella, Simon, Pär, Linda, Ronja, Joel, Veronica med sin dotter Nova och Veronicas kompis Jenny.

Jag och Linda hade dukat långbord i vardagsrummet och ställt iordning så allt skulle vara klart tills dom kom. Bara att grila å kolla fotbollen.

Nästan alla hade Sverige tröja på sig och en hade Sverige naglar?! Coolt!

Det sämsta med igår va att idag har jag värsta ont i halsen. Men jag tog en wirre som förhoppningsvis drar ner på det onda tills i morron. ska nog ta lite mer ikväll sen.

kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback